رئیس کمسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با بیان این‌که شمالغرب کشور از ظرفیت‌های منحصر به فردی از لحاظ توسعه کشاورزی و تولید انواع محصولات برخوردار است، گفت: اگر به بخش کشاورزی این استان‌ها توجه شود، بخش قابل توجهی از مشکلات تولید و محصولات کشاورزی مرتفع خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، احمد علی کیخا در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز با اشاره به اهداف سفر خود به تبریز، اظهار  کرد: براساس قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی یکی از وظایف اصلی کمیسیون کشاورزی، اطلاع از امور تخصصی مربوطه در سطح کشور است؛ از این رو اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس جهت اطلاع از وضعیت کشاورزی، مسائل و چالش‌های موجود این بخش به این استان سفر کردند.
حضور در چهل و هفتمین جلسه  شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت، بازدید از شرکت تراکتورسازی ایران، بازدید از کارخانه عسل و تولید مربا، بازدید از پروژه مقابله با بیابان زدایی در حاشیه دریاچه ارومیه، سفر به شهرستان عجب شیر، شرکت در همایش توسعه صادرات غیرنفتی، بازدید از پروژه آب‌های مرزی و مسیر انتقال آب ارس و ... از جمله برنامه‌های اعضای کمسیون کشاورزی مجلس در جریان سفر به آذربایجان شرقی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.