معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مردم باید به محصولات فرهنگی و هنری مجاز دسترسی آسان داشته باشند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی  محرمی خاطرنشان کرد: کنترلونظارت مستمر بر شبکه توزیع و عرضه آثار و محصولات فرهنگی و هنری در استان، ایجاد امنیت فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی و مقابله با عرضه آثار غیرمجاز فرهنگی و هنری در سطح استان ازجمله رسالت‌های این ستاد است.
وی همچنین، ساماندهی، بهبود و توسعه فعالیت های شبکه‌های توزیع و عرضه آثار فرهنگی و هنری در سطح استان، اعمال و اجرای ضوابط و مقررات در جهت ارتقای سطح سلامت فرهنگی جامعه و شناسایی عوامل متخلف در توزیع و عرضه آثار و محصولات فرهنگی و هنری و معرفی به مراجع قضایی برای برخورد قانونی با آنان  را از دیگر اهداف و وظایف تشکیل این ستاد برشمرد.
محرمی، در ادامه به ضرورت بسترسازی لازم برای دسترسی آسان مردم به محصولات فرهنگی و هنری مجاز اشاره و تصریح کرد: عمکرد این ستاد باید به نحوی باشد که مردم بتوانند از مجاری مجاز به کالاهای فرهنگی دسترسی داشته باشند و در همین راستا نیز می‌کوشیم وضعیت مصرف کالاهای فرهنگی  و هنری را در مناطق مختلف استان  مورد ارزیابی و تحلیل قرار دهیم و بر اساس میزان مصرف هر منطقه بستر لازم را جهت دسترسی آسان‌تر مردم به کالاهای فرهنگی مجاز را با همکاری نهادهای مربوطه فراهم سازیم.
معاون هنری و سینمایی اداره کل، در ادامه به ضرورت تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر استان اشاره کرد و گفت: این ستاد می تواند با انجام برنامه ریزی لازم و همچنین اطلاع رسانی به مردم برای تهیه آثار مجاز از مراکز و فروشگاه های دارای مجوز، با شغل‌های کاذب در این عرصه مقابله نموده و به شکل گیری شغل‌های پایدار که تضمین کننده حقوق واقعی و اساسی فعالان این عرصه می‌باشد کمک کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.