مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز از برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق ساختمان‌های بلند در تبریز خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد قلیزاده با اعلام این خبر گفت: این مانور توسط نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی با هدف بررسی فرماندهی در حریق ساختمان‌های بلند‌، عملیات‌های اطفاء حریق و امداد نجات در ساختمان‌های بلند مرتبه، عملیات راپل برای نجات مصدومان توسط گروه‌های امداد و نجات در این اماکن، برگزار می‌شود.
 وی با بیان اینکه این مانور با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد، افزود: نمایش اقتدار آتش نشانان تبریز، ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه 29 آبان ماه در "مجتمع مسکونی شهید آیت الله مدنی" واقع در جاده "ایل گلی" آغاز و با حضور بیش از ۱۵۰ نفر آتش‌نشان و نجات‌گران با تجهیزات فردی و جمعی از ایستگاه‌های 21 گانه تبریز و با استفاده از خودرو سنگین ، سبک و تجهیزات مربوطه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این مانور‌، با وقوع آتش‌سوزی فرضی در طبقات ساختمان بلند مرتبه برگزار و نیروهای آتش‌نشانی با اجرای عملیات اطفاء حریق و استفاده از خودروهای عملیاتی اقدام به اطفاء می‌کنند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز گفت: همچنین گروه امدادی کار در ارتفاع سازمان آتش نشانی در این برنامه‌ عملیاتی امداد و نجات حضور داشته و تیم امدادی با انجام عملیات راپل مصدومان حادثه را از داخل طبقات به بیرون منتقل و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل می‌دهند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.