عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به‌عنوان عضو کمیته تخصصی علوم و فناوری‌های شناختی و هوش مصنوعی کمیسیون ملی یونسکو- ایران منصوب شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در حکمی از سوی حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران، ندا سلیمانی عضو هیأت علمی واحد تبریز به‌عنوان عضو کمیته تخصصی علوم و فناوری‌های شناختی و هوش مصنوعی منصوب شد.
در بخشی از حکم ایوبی خطاب به سلیمانی آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال برای تحقق اهداف و هماهنگی و گسترش با نهادهای ملی و بین‌المللی از جمله سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو)، شناخت و معرفی توانایی‌ها و توسعه و به‌کارگیری ظرفیت‌های کشور به‌منظور مشارکت در تدوین و اجرای سیاسیت‌ها و برنامه‌های مرتبط با کمیته تخصصی علوم و فناوری‌های شناختی و هوش مصنوعی در سطوح ملی و بین‌المللی متناسب با اهداف جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.
کمیسیون ملی یونسکو نهاد رابط جمهوری اسلامی ایران با مقر یونسکو در پاریس و دفاتر منطقه‌ای مربوط به آن است.
رسالت اصلی این کمیسیون ملی در کشور، تعیین خلأها، تمرکز نیروها بر حوزه‌های اولویت‌دار و بحران‌زای ملی و جهانی و اجتناب از تلاش‌های حاشیه‌ای بوده و کانون اصلی فعالیت‌ها، مطالعه و بررسی اندیشه‌ها و تبادل اطلاعات و توسعه توان و ظرفیت کشور در زمینه آموزش، علوم، فرهنگ و ارتباطات با توجه به معیارهای بین‌المللی است.
ندا سلیمانی دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت رسانه از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران بوده و عضو هیأت علمی گروه ارتباطات و استادیار پایه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است.
وی چاپ و ارائه بیش از ۲۰ مقاله در مجلات علمی معتبر و همایش‌های ملی و بین‌المللی، اجرای دو طرح پژوهشی و تألیف کتاب با عنوان دیپلماسی رسانه‌ای را در کارنامه علمی خود دارد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.