فرمانده انتظامی بناب از کشف مواد مخدر و سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبراظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور کاهش جرایم در شهرستان بناب به اجرا درآمد. 
وی افزود: در قالب اجرای این طرح، ماموران این فرماندهی در چند عملیات پلیسی در عرض دو روز تعداد ۱۱ معتاد متجاهر را جمع آوری و چهار نفر تولید کننده مواد مخدر را دستگیر و مقدار دوکیلو و ۴۸ گرم تریاک را  کشف کردند. 
 شفقی گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و معتادان متجاهر  جهت بازپروری تحویل کمپ های ترک اعتیاد شهرستان شدند. 
 سرهنگ شفقی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل فرمایند و همچنین سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی این شهروندان است. 
 فرمانده انتظامی شهرستان بناب همچنین از کشف دوهزار لیتر نفت قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد . 
سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر افزود: مأموران کالای  قاچاق شهرستان در محور مواصلاتی در هنگام گشت زنی به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند. 
 وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو دو هزار لیتر نفت قاچاق که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است کشف کردند . 
شفقی با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو نیسان توقیف و یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید که این برنامه ها در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید بسیار کارگشا است.    Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.