به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار رضا سامی روز یکشنبه در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی مراغه افزود: این کاروان فرهنگی دانش آموزی با همکاری سپاه و آموزش و پرورش این شهرستان در قالب اردویی 2 روزه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شد.
وی ادامه داد: در این اردوی دو روزه فرهنگی و تربیتی، دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم در قالب کاروان راهیان نور این شهرستان از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور از جمله یادمان های تمرچین، شهید بروجردی و شهید امینی بازدید کرده و با آرمان های شهدا تجدید میثاق می کنند.
سامی اضافه کرد: اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان از ابتدای سال تحصیلی آغاز شده که در قالب سه مرحله و با شرکت 750 دانش آموز دختر و پسر مدارس این شهرستان برگزار می شود.
وی گفت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز آشنایی دانش آموزان و نسل آینده با ارزش های هشت سال دفاع مقدس از رویکرد اصلی برگزاری این کاروان فرهنگی و معنوی است.
وی افزود: آشنایی نسل جدید با ارزش های انقلاب اسلامی نیز از اهداف متعالی این حرکت معنوی و فرهنگی در قالب اردوی دانش آموزی به مناطق هشت سال دفاع مقدس است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.