به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه شهر مرند اظهارداشت: در روزهای اخیر با وجود اینکه آمریکا تمام تلاش و تبلیغات خود را جهت کم رنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان کرده بود اما ملت ایران در راهپیمایی امسال حتی با شکوه تر از سالهای قبل حضور یافتند.
وی افزود: ما در سالهای گذشته تحریم جهانی علیه خود را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم و اکنون نیز در حالیکه فقط آمریکا و چند حامی آن درصدد اعمال تحریم بر علیه ایران هستند و ده کشور قدرتمند اقتصادی از اعمال تحریم علیه ایران معاف شدند بطور قطع پیروزی با ما خواهد بود.
نعمت زاده با بیان اینکه ملت ایران هیچوقت تسلیم دشمن نشده و نخواهد شد تصریح کرد: در این شرایط که آمریکا مثل گذشته توطئه و خیانت های خود را انجام می دهد باید جدی و قوی باشیم و مسئولین نیز باید تکریم و خدمت بیشتر به مردم ارائه کنند.
وی گفت: هرچند دولت و قوه قضائیه در مقابله با اخلالگران اقتصادی عملکرد خوبی داشتند اما این اقدامات کافی نیست و در این زمینه باید بیشتر عمل کرده و برخورد عملی و ملموس انجام دهند.
امام جمعه مرند همچنین با اشاره به رزمایش بی نظیر عاشقان مکتب حسینی در اربعین اظهار داشت: راهپیمایی اربعین که با حضور چندین میلیون نفر از کشورهای مختلف جهان رنگ بین المللی به خود گرفته نمایش قدرت مکتب اسلامی و عظمت عاشورا است.
وی در ادامه با تبریک فرارسیدن اول ربیع الاول گفت: پس از 1440 سال و با وجود همه توطئه های دشمن و همراهی برخی دولت های منافق اسلامی، کفر و یهود نتوانسته جلوی پیشرفت اسلام که آئین خداست و برای همه انسان ها آمده است را بگیرد.
حجت الاسلام نعمت زاده با بیان اینکه آمریکا بعد از انقلاب اسلامی انواع توطئه ها را علیه ایران انجام داده است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ما هم در برابر توطئه های آمریکا هزینه دادیم اما امروز به برکت وجود مردم مومن و انقلابی و ایستادگی آنها، آمریکا به دولتی بی آبرو و بی حیثیت تبدیل گشته که شمارش معکوس برای نابودی اش آغاز شده است.
وی همچنین ضمن تسلیت بمناسبت سالروز شهادت سردار حسن تهرانی پدر موشکی ایران گفت: سردار تهرانی از جمله مردانی است که در جهت حفظ این مملکت همه تلاش خود را انجام داده و باعث شدند اکنون کشور ما در اوج قدرت باشد.
/3071/9916
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.