تراکتورسازی تبریز برای کسب سه امتیاز خانگی مقابل ذوب‌آهن، با تمام قوا به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از فردا (جمعه) با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد و تراکتورسازی در خانه به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.
 
ذوب‌آهن امید نمازی برای خروج از فشار و بحران، محکوم به پیروزی خارج از خانه مقابل یکی از تیم‌های آماده لیگ هجدهم هستند. تراکتورسازی در هفته‌های اخیر نشانی از تیم ضعیف هفته‌های ابتدایی لیگ ندارد و با درخشش بازیکنان تهاجمی این تیم به خصوص آنتونی استوکس که با هشت گل، آقای گل لیگ برتر است، خودش را به رده سوم جدول رده‌بندی رسانده است.
 
با این حال ذوب‌آهن شرایط خوبی ندارد و در پنج هفته اخیر در کسب پیروزی ناکام بودند و عدم نتیجه‌گیری در هر هفته، فشارها را روی امید نمازی بیشتر می‌کند.
 
پیش از آغاز هفته دوازدهم، تراکتورسازی با ۱۹ امتیاز در رده سوم قرار دارد و می‌تواند امیدوار باشد با لغزش سپاهان به رده دوم هم برسد. ذوب‌آهن هم با یازده امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
 
بازی دو تیم تراکتورسازی و ذوب‌آهن در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 15:30 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می‌شود و این بازی علاوه بر شبکه استانی سهند، از طریق شبکه سراسری شما نیز به صورت زنده پخش می‌شود.
 
همچنین براساس اعلام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، مسیر حرکت اتوبوس‌‌ها به سمت ورزشگاه یادگار امام (ره) برای دیدار بین تیم‌های تراکتورسازی و ذوب آهن به شرح زیر است:
 
1-چهارراه عباسی
2-میدان ستارخان
3-میدان جهاد (نصف راه)
 
گفتنی است؛ زمان حرکت اتوبوس‌ها از ساعت 12:30 خواهد بود و اتوبوس های شرکت واحد در مسیر برگشت نیز بلافاصله بعد از اتمام بازی به ارایه خدمات خواهند پرداخت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.