به گزارش ایرنا، امید نمازی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز افزود: در بازی فردا محروم نداریم و فقط 'نژاد محمدی' مدافع تیم به علت مصدومیت در اختیار تیم ذوب آهن نخواهد بود.
وی در مورد شرایط فنی بازی فردا مقابل سرخ پوشان تبریزی بیان کرد: با توجه به مدیریت جدید باشگاه که تمام امکانات را در اختیار باشگاه تراکتورسازی گذاشته و همچنین در اختیار داشتن بازیکنان بنامی که در سطح ملی بازی می کنند به طور حتم بازی سختی را خواهیم داشت اما امیدوارم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم.
سرمربی تیم ذوب آهن همچنین یادآور شد: تیم دست و پا بسته های نیستیم و بنا به نظر کارشناسان فوتبال ما یکی از بهترین فوتبال های لیگ برتر را انجام داده ایم و تنها مشکل اصلی تیم گل نزدن و نتیجه گیری است که با جذب بازیکن این مشکل را تا حدودی حل کردیم.
وی در خصوص انالیز تیم تراکتورسازی گفت: طبق آنالیز ما، تیم تراکتورسازی بوسیله بازیکنان ریزنقش خود مثل سوگیتا و غیره بیشتر از عمق تیم به حملات خود ادامه می دهد تا بازیکنان گل زن خود را صاحب موقعیت کند و کمتر از جناحین استفاده می کنند.
وی داوری و بی دقتی بازیکنان تیم ذوب آهن در موقع گل زنی و بد شانسی ها را ازعلل عدم موفقیتشان درلیگ برتر دانست.
وی با اشاره به حضور یا عدم حضور محسن مسلمان در بازی فردا اظهار داشت: حضور مسلمان فردا طبق لیست مشخص خواهد شد و از قبل قرار نبود وی از فهرست بازیکنان تیم کنار گذاشته شود، او بدلیل بروز مشکلاتی که با خودش صحبت کردیم که نباید این مشکلات در تیم پیش بیاید قبول کرد که اشتباه کرده است و به دنبال آن در این مدت با رعایت موارد گفته شده از سوی ما توانسته در یکی از بازی ها به عنوان بازیکن ثابت و در یکی از بازی ها به عنوان ذخیره وارد میدان شود.
نمازی بیان کرد: معتقد هستم که هر بازیکنی باید هر روز نظر سر مربی تیم را جلب کند تا در بازی پیش رو به عنوان بازیکن ثابت بازی کند.
وی همچنین درباره مرتضی تبریزی توضیح داد: تبریزی به مدت 6 سال در تیم ذوب آهن فعالیت داشته و بازیکن خوب تیم است ولی متاسفانه چون این بازیکن از باشگاه های دیگر تقاضا داشته و به دنبال وی بودند، موجب شده تا دل این بازیکن بیشتر با تیم نباشد و از سوی دیگر بدلیل درآمد زایی باشگاه، مدیریت باشگاه در صدد تحقق جدا شدن این بازیکن از تیم ذوب آهن می باشد.
وی ادامه داد: مطمئنا با حضور ارسلان مطهری و نعیم ظهیری جای خالی تبریزی جبران خواهد شد.
نمازی همچنین در مورد هواداران باشگاه تراکتورسازی بیان کرد: اگر بگویم حضور هواداران پر شور تبریزی تاثیری در بازی ندارند دروغ گفتم چون که هوادارن پر شور به عنوان یار دوازدهم تیم عمل می کنند و فردا انرژی مضاعفی به تیم میزبان خواهند داد و ما هم مسلما سعی خواهیم کرد با مالکیت بیشتر توپ، بازی را کنترل کنیم تا با دست پر از زمین بازی خارج شویم.
بازی 2 تیم فوتبال تراکتورسازی و ذوب آهن اصفهان از هفته دوازدهم لیگ برتر فردا /جمعه/ از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.
تیم تراکتورسازی با کسب 19 امتیاز در رده سوم و تیم ذوب آهن با کسب 11 امتیاز و یک بازی کمتر در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.
9853/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.