به گزارش شنبه ایرنا، در بیانیه محمدرضا زنوزی با تقدیر و تشکر از حمایت های همه جانبه هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی آمده است: بار دیگر بنده و سایر خدمتگزاران‌تان در باشگاه بزرگ تراکتور را منت‌دار مِهر استقبال پرشکوه خود کردید.
بیانیه خطاب به هواداران تراکتورسازی حاکی است: به واقع بنده به همراه تک تک اعضای باشگاه از بازیکن تا تمام زحمت کشان بر این امر واقفیم که این عظمت تیم، با شما و با حضور شما در استادیوم و یا هر محفلی دیگر و در قلب‌های شما معنی و تجلی پیدا می‌کند و یاری و همراهی شما باعث می‌ شود که تمام اعضای این مجموعه با پشتوانه قوی و با روحیه‌ای بی نظیر در مقابل حریفان صف آرایی کنند.
در بیانیه مالک باشگاه تراکتورسازی اضافه شده است: وظیفه خود می‌دانم دست تک تک هواداران باشگاه محبوب دل ها، تراکتور را ببوسم و از آنانی هم که از شهرهای مختلف زحمت کشیده و در استادیوم حضور یافته و تیم‌شان را تنها نگداشتند، تقدیر و تشکر نموده و عرض کنم که به همراهی و خدمتگزاری شما عزیزان افتخار می‌کنم.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روز گذشته موفق شد در تهران، تیم پیکان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور صعود کند.
هواداران تراکتورسازی که به «پرشورها» معروف اند، در بازی دیروز نیز تیم محبوب شان را تنها نگذاشتند و با تشویق ها خود تیم را در کسب پیروزی یاری دادند.
سرخ‌پوشان تبریزی پس از بازگشت به تبریز، ساعت 13 ظهر امروز نیز با حضور در زمین تمرینی ورزشگاه بنیان دیزل به ریکاوری پرداختند.
بازیکنان نیمکت نشین دیدار روز گذشته تراکتورسازان نیز امروز، تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.