به گزارش ایرنا، روح الله دهقان نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 19 آبان افزود: با توجه به اینکه آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره 15 آبان اعلام شده بود به دلیل تعطیلی رسمی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا (ع) این مهلت 4 روز دیگر تمدید شد.
وی اظهار داشت: خبرنگاران می توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه آینده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره و یا انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تحویل دهند‌.
مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی یادآوری کرد: محورهای دومین جشنواره رسانه ای ابوذر شامل «مقاومت و دفاع مقدس»، «مسائل صنفی خبرنگاران»، «بصیرت و دشمن شناسی»، «اقتصاد مقاومتی»، «حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی»، «مبارزه با آسیب های اجتماعی» و «خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی» است.
دهقان نژاد با بیان اینکه آثار ارسال شده اصحاب رسانه استان به دومین جشنواره رسانه ای ابوذر از رشد کیفی برخوردار است، ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید فرم شرکت در آن را تکمیل و مستندات خود مانند خبر، گزارش و مصاحبه را ضمیمه فرم کنند.
وی گفت: علاقه مندان می توانند آثار ارسالی خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در روبروی استانداری، کوچه شهید پیرسمساری، خانه مجتهدی ها و روزهای زوج از ساعت 12 تا 17 به دفتر انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی واقع در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تحویل دهند.
در نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در سال گذشته بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود و ۲۲ اثر بعد از داوری به عنوان آثار برتر و شایسته تقدیر تجلیل شدند.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.