رحمان فلاح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از حضور در این نمایشگاه را معرفی توانمندی های شهرستان از طریق فن آوری و ابتکارات جوانان عنوان کرد و گفت: با تعامل میان سرمایه گذاران و فن آوران و با یک نگاه اقتصادی به این عرصه می توان اشتغال زایی کرد.
وی گفت: خداآفرین در حوزه کشاورزی ، زیستی، هنرهای تجسمی از جمله ساخت نانو کامپوزیت خاص از پولک و استخوان ماهی با کاربرد دندانپزشکی، کنترل ولتاژ فرکانس ریز شبکه با استفاده از ذخیره سازی انرژی باتری، استفاده از هورمون های طبیعی در بسته بندی جهت افزایش ماندگاری میوه، بسته بندی هوشمند محصولات باغی تازه خوری، تولید موادبیولوژیک جهت کنترل آفات کشاورزی، ابرشهرسازی دراین نمایشگاه حضور دارد .
معاون فرماندار خداآفرین با اشاره به اینکه براساس ارزیابی های انجام شده ازنمایشگاه سال گذشته از بین 267طرح ارایه شده توسط شهرستانها تعداد44طرح منجر به ایجاداشتغال و درآمدزایی شده است، گفت: این نمایشگاه به دلیل رقابت بین شهرستانها یک فرصت بزرگ برای ایجاد اشتغال و درآمد است.
فلاح در پایان با اشاره به طرح های ارزنده شهرستان و کاربرد فن آورانه این طرح ها از سرمایه گذاران خواست از فرصت ایجادشده برای مشارکت در این طرح ها استفاده کنند.
نمایشگاه رینوتکس تبریز در چهاربخش تخصصی شامل ایده های فن آورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش بنیان، نیازمندی های فناورانه تا 14آبانماه در محل دایمی نمایشگاه های بین الملی این شهر دایر است.
غرفه های شهرستان خداآفرین در سالن های امیرکبیر و پروین اعتصامی برپاست.
7468/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.