بابک فروغی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تلاش ها و پیگیری های فرماندار، نماینده و بخشداران بخش شادیان و مرکزی شهرستان عملیات اجرایی آسفالت ریزی روستاهای تریان قشلاقی، آغبلاغ کورانلو، قلعه حسین آباد از بخش شادیان و روستاهای اوچدرق، آغزیارت ،چبقلو و خواجه شاهی از بخش مرکزی به اتمام رسید.
وی افزود: همچنین عملیات آسفالت ریزی پنج روستای دیگر این شهرستان از محل قیر رایگان سال 97 از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آغاز شده است.
فروغی اضافه کرد: اجرای پروژه آسفالت ریزی به صورت مشارکتی با دهیاران بوده و عملیات جدول گذاری و زیر سازی توسط دهیاران و آسفالت ریزی پروژه ها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می گیرد.
وی ادامه داد: آسفالت ریزی روستاهای بارگاه پ، دوه یاتاقی کورانلو، شورقشلاق از بخش شادیان و روستاهای آبگرم و قزل داغ از بخش مرکزی به صورت تهاتری و روستاهای آغبلاغ کورانلو و ذاکرکندی از محل قیر مصرفی سال 97 در برنامه بنیاد مسکن بوده که عملیات اجرایی آنها نیز شروع شده است.
شهرستان چاراویماق دارای 2 بخش مرکزی شامل دهستان‌های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب‌ غربی، ورقه و قوری‌ چای شرقی و شادیان شامل دهستان‌ های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب ‌شرقی و یک نقطه شهری به نام قر ه‌آغاج است و 248 آبادی دارد.
این شهرستان با حدود 31 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.