به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، رزمایش سراسری قطع برق، به منظور بررسی و ارزیابی آماده به کار بودن مولد های اضطراری سازمان‌ها، ادارات، و ارگان ها، توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعلام مطالب فوق افزود: هدف از برگزاری این مانور حفظ آمادگی مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری در شرایط اضطراری  قطع برق می‌باشد.
عادل کاظمی با اشاره به اینکه این مانور به صورت سراسری در بین کلیه شرکت‌های صنعت  برق در هفته پدافند غیر عامل اجرا می‌شود، اظهار کرد: بر اساس دستور العمل ها و ضوابط وزارت نیرو دستگاه های خدمات رسان در کلانشهر تبریز شناسایی و بر اساس اعلام شرکت توانیر، برق این مراکز به صورت همزمان قطع و وضعیت آمادگی مولد ها مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری بسیج با دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توانیر، کلیه نیرو های بسیجی این شرکت در این مانور نسبت به انجام ارزیابی مولد ها اقدام نمودند. 
وی تصریح کرد: عملکرد سازمان‌ها بر اساس سرعت به مدارآوردن مولدهای اضطراری و بر اساس چک لیست‌های استاندارد، در کمیته های مدیریت بحران و پدافند غیر عامل ارزیابی و تحلیل شده که گزارش آن به واحد ها و مسئولین مربوطه گزارش خواهد شد.
 در ادامه علیرضا کریمی، مدیر کل دفتر پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان شرقی که به عنوان ارزیاب در این رزمایش حضور داشتند اظهار کرد: در این رزمایش برق مناطق حساس و حیاتی قطع شد تا آمادگی مولد اضطراری مناطق حساس مورد ارزیابی قرار گیرد. 
وی ادامه داد: امیدوارم رزمایش های این چنینی فقط موکول به هفته پدافند غیرعامل نباشد و در طول ایام سال چنین رزمایش‌هایی برگزار شود تا در مواقع اضطراری خدمت رسانی به شکل مناسب به مردم عزیزمان ارائه گردد. 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.