به گزارش ایرنا، حمید شکری روز پنجشنبه در نشست حمایت از سرمایه گذاری مراغه افزود: ایجاد این بسته سرمایه گذاری در کمیته اقتصادی آذربایجان شرقی مطرح و مجوز برنامه ریزی و تدوین آن اخذ شده و در قالب جلسات تخصصی مرکز حمایت از سرمایه گذاری مراغه، آماده ارائه به سرمایه گذاران خواهد شد.
وی اضافه کرد: در این بسته، زمینه سرمایه گذاری همراه با پاسخ استعلام های قانونی و نیز ارائه خدمات از سوی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان تدوین می شود.
شکری با تاکید بر لزوم حمایت از طرح های سرمایه گذاری در زمینه ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی، انرژی و گردشگری گفت: موانع پیش روی سرمایه گذاری در این زمینه ها با ارائه راهکار از سوی دستگاه های متولی امر مرتفع می شود.
وی افزود: ایجاد زمینه مساعد برای سرمایه گذاری و تهسیل در موانع موجود اداری، مهم ترین رویکرد مرکز حمایت از سرمایه گذاری این شهرستان برای رونق اقتصادی در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی است.
وی با اشاره به لزوم مطالعات دقیق و کارآمد در اجرای طرح های سرمایه گذاری ادامه داد: برای تهسیل در اجرای این طرح ها باید نحوه دسترسی به امکانات و خدمات از سوی دستگاه های خدمات رسان در زمینه آب، برق و گاز بررسی شود.
شکری اضافه کرد: در راستای تسریع در روند اجرای طرح های سرمایه گذاری در بخش گردشگری نیز با رعایت ملاحظات زیست محیطی، تعیین بازه زمانی مناسب با اخذ تعهد از سرمایه گذار الزامی است.
به گزارش ایرنا، در این نشست 6 طرح سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی و اشتغال در شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای تسریع در اجرای آنها ارائه شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.