به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از نخبه های بسیجی افزود: فرهیخته ترین و شایسته ترین افراد را باید در میان بسیجیان نخبه جستجو کرد زیرا در تمامی عرصه ها بسیجی وار ورود کرده و بهترین ها را برای کشور به ارمغان می آورند.
وی فراگیری علم توسط دانش آموزان و افزایش بصیرت را از راه های مقابله با دشمنان برشمرد و گفت: توسعه و تعمیق تفکر بسیجی و ادامه راه شهدا تنها را مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب است.
فرماندار عجب شیر افزود: امروز بسیج دانش آموزی به عنوان نهادی قانونمند در مدارس کشور در کنار تعلیم و تعلم، در جهت دهی انقلابی و اسلامی به نوجوانان و دانش آموزان نقش مهم و موثری ایفا می کند.
اصغرپور اظهار داشت: بسیجیان با بصیرت در همه عرصه ها ورود پیدا می کنند و هشت سال دفاع مقدس به همگان ثابت کرده است که دشمن نمی تواند از راه جنگ ضربه ای به این انقلاب و کشور وارد کند.
وی همچنین از 13 آبان به عنوان یکی از روزهای تاریخ ساز در انقلاب اسلامی یادکرد و گفت: تبعید امام راحل، کشتار دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی از مهمترین حوادث این روز تاریخی است که هر کدام از این وقایع، تاثیر قابل توجهی در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران داشته است.
اصغرپور همچنین با تشریح اهمیت راهپیمایی 13 آبان افزود: حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی پیام های آشکاری به دنیا و استکبار جهانی خواهد داد.
وی از دانش آموزان نخبه بسیجی این شهرستان خواست تا با افزایش سطح آگاهی خود درعرصه های مختلف در رشد و کوفایی کشور بیش از پیش تاثیرگذار باشند.
شهرستان عجب شیر با حدود 71 هزار جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.