به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها برای 77 نفر از روستاییان در حوزه های مختلف شغل ایجاد می شود.
وی با اشاره به اجرایی شدن اشتغال روستایی تا پایان سال 97 در این شهرستان گفت: بانک های عامل و دستگاه های اجرایی باید در تحقق این امر سرعت عمل داشته باشند.
اصغرپور استفاده حداکثری از ظرفیت های بسته های حمایت و اشتغالزایی در روستاها را مورد تاکید قرارد داد و گفت: کل اعتبار مصوب شده برای تسهیلات اشتغال روستایی شهرستان عجب شیر پنج میلیارد و 500 میلیون تومان است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان عجب شیر در رده 15استانی پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی قرار دارد افزود: با بررسی صورت گرفته در حوزه ادارات و بانک های استان برای پیشبرد طرح اشتغال روستایی، متاسفانه عملکرد این بخش مطلوب نیست.
فرماندار عجب شیر گفت: بانک ها باید با برگزاری نشست های عملیاتی با متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی، درصدد تسهیل و تسریع در روند امور باشند.
اصغرپور ادامه داد: در ماه آینده ادارات مسوول و بانک ها موظف هستند که با جدیت بیشتری ارقام مصوب را جذب و پیگیری کرده و موانع را آسیب شناسی و اعلام کنند.
شهرستان عجب ‌شیر دارای 2 بخش به نام‌ های مرکزی شامل دهستان‌ های دیزجرود غربی و خضرلو و قلعه‌ چای شامل دهستان ‌های دیزجرود شرقی و کوهستان و 2 نقطه شهری به نام‌ های عجب ‌شیر و جوان قلعه و 49 آبادی است.
این شهرستان با حدود 71 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.