به گزارش ایرنا، در این مسابقات که با شرکت 80 دانش آموز در قالب هشت برگزار شد پس از تیم مقداد شاهد، تیم های تربیت و بدر 2 به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
مدیرآموزش و پرورش مراغه در حاشیه اختتامیه این مسابقات به ایرنا گفت: این رقابت ها در راستای اجرای مسابقات منطقه ای مدارس شهرستان و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد.
جلیل اسلامی اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی، امکان شناسایی استعداهای برتر در رشته هلی مختلف را فراهم می کند.
وی ادامه داد: ایجاد زمینه برای اجتماعی تر شدن دانش آموزان، آموختن مهارت های اجتماعی و در نهایت ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی روانی دانش آموزان از دیگر اهداف این مسابقات بود.
اسلامی توجه به ورزش و ترویج آن در بین دانش آموزان را ضروری عنوان کرد و افزود: توسعه ورزش و تربیت بدنی در خانواده و داخل مدارس و جذب تعداد بیشتری از دانش آموزان برای ایجاد رقابت مثبت و فعالیت های ورزشی از برنامه های تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان است.
وی گفت: مراغه در عرصه های علمی و ورزشی از پتانسیل خوبی برخوردار است و در صورت حمایت و پشتیبانی می تواند موفقیت های بیشتری کسب کند.
بیش از 46 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 550 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.