علیرضا کریمی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی هفت سال ابتر مانده بود.
وی گفت: سطح بندی تمام دارائی های سازمان ها و ارگان ها در دستور کار اداره پدافند غیرعامل استان است و تلاش می شود با تعامل و هماهنگی بین دستگاهی و برگزاری تمرین ها و مانور، میزان آمادگی دستگاه ها را بالا ببریم.
کریمی با بیان اینکه امروز تهدیدات به شیوه های نوین در حال رشد بوده و برای مقابله با آنها، نیازمند به روز شدن هستیم، ادامه داد: پدافند غیرعامل استان در برنامه های خود آموزش اقشار مختلف مردم، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی را تدارک دیده است.
مدیرکل پدافندغیرعامل آذربایجان شرقی با اشاره به حربه های اقتصادی دشمنان در خارج و داخل مرزهای کشور گفت: یکی از مباحث اصلی در زمینه مقابله با این حربه ها ، توجه به پدافند اقتصادی است.
کریمی با اشاره به پیشرفت های علمی و تکنولوژی و گسترش فضاهای مجازی از حملات سایبری به عنوان یکی از تهدید های مهم در استان یاد کرد و افزود: همه مردم و مسئولان باید در برابر این فتنه و ترفندها آمادگی داشته باشند.
کریمی یکی دیگر از اولویت های پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی را توجه به حل مشکلات آب شرب روستاها و کاهش تنش های آبی عنوان کرد و ادامه داد: در کنار توجه به راهکارهای فرهنگی و جلوگیری از اسراف در مصرف آب، باید برای مواجهه با مشکل کم آبی و مدیریت بهینه مصرف آمادگی و راهکار داشته باشیم.
7239/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.