به گزارش شنبه ایرنا، محمد نعیمی پور در هفتمین نشست فصلی حزب اتحاد ایران اسلامی آذربایجان شرقی در تبریز، وظیفه اصلاح طلبان را در این شرایط بسیار مهم دانست و گفت: اصلاح طلبان باید با آمدن به صحنه و ارایه راهکارهای عملی و فراموش کردن شیوه های گذشته که مربوط به همان سالهاست، دوباره زمینه های اعتماد متقابل مردم و حکومت را برای پیشرفت و توسعه کشور فراهم کنند.
وی با یادآوری دیدگاه های حضرت امام راحل (ره) مبنی بر اهمیت دادن به نقش مردم در تصمیم گیری ها و اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: با اعتماد به مردم می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد .
نعیمی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل با اولویت قرار دادن مردم به پیروزی رسید و به پشتوانه اعتماد عمومی توانست دوران سختی همچون جنگ را با موفقیت پشت سر بگذارد.
وی اظهارداشت: این اتفاق دوباره در دوره اصلاحات محقق شد و هرچند اکنون به نشاط گذشته نیست اما آثار این اعتماد همچنان باقی است.
رییس شورای منطقه استان آذربایجان شرقی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی هم گفت: هفتمین نشست فصلی شورای منطقه آذربایجان شرقی این حزب با هدف اعتقاد و باور به فعالیت های حزبی و به منظور توسعه هماهنگی و انسجام و ارتباط تشکیلاتی و ارزیابی عملکرد برگزار می شود.
محمد تیموری، همسو کردن فعالیت های شورای آذربایجان شرقی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی را در راستای اهداف استراتژیک، خط مشی و سیاست های بالادستی را از دیگر اهداف این نشست اعلام کرد.
وی گفت: تحلیل اوضاع کشور و مواضع حزب، انعکاس انتظارات و ارایه راهکارهای حزبی از دیگر موضوعاتی است که در هفتمین نشست فصلی حزب اتحاد ایران اسلامی منطقه استان آذربایجان شرقی دنبال می شود.
همزمان با برگزاری هفتمین نشست فصلی حزب اتحاد ایران اسلامی استان آذربایجان شرقی 4 عضو جدید این شورا در استان شامل حسن فرهودی نیا، هوشنگ قلی­پور، یوسف قادری­مهر و بهنام نیکزاد معرفی و احکام خود را دریافت کردند.
شورای استان آذربایجان شرقی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی دارای 21 عضو است .
یوسف انصاری، سعید پورشریفی، جعفر تقوی، محمد تیموری، مینا حدادی، محمدرضا خداوردی زاده، اکرم خیرخواه، صفر شاسفند، کریم عابدی، فرهنگ عباسی، حامد غفارزاده، مسعود کریم زاده، علی رضا کریمی، علی اکبر نژاد رضا، حمید ندائی، پیام نوری و سعیده یوسف زاده دیگر اعضای این حزب در استان هستند.
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.