قلی الله قلی زاده روز شنبه در جلسه روسای هیات های ورزشی شهرستان با بیان اینکه با وجود استعداد و علاقه و انگیزه جوانان منطقه در فعالیت های ورزشی، عدم حمایت از آنها یک فرصت سوزی محسوب می شود، افزود: به دلیل مرزی بودن شهرستان و امکان هجمه فرهنگی شبکه های بیگانه، جوانان باید به سمت ورزش و تفریحات سالم هدایت شوند.
وی با تاکید بر توزیع عادلانه و مناسب امکانات ورزشی و اعتبارات متناسب با نیازمندی و موقعیت منطقه، توجه بیشتر به حوزه ورزش و ورزشکاران به ویژه قهرمانان ملی و بین المللی را خواستار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به تخصیص اعتبارات جهت پیشبرد و تکمیل طرح های ورزشی استان، از عزم جدی این اداره کل برای توسعه ورزش به ویژه ورزش های همگانی خبر داد.
ایوب بهتاج با تاکید بر تعامل بیش از پیش دستگاه های اجرایی با ورزش و جوانان برای اجرای ورزش های همگانی در مناسبت های مختلف، گفت: دو بسته ورزشی از جمله تشک ورزشی و تاتامی ویژه ورزش های رزمی از سوی اداره کل به ورزشکاران شهرستان اهدا خواهد شد.
وی اظهار داشت: هر زمین فوتبال که در سطح شهرستان به صورت استاندارد زیرسازی شود، اداره کل ورزش و جوانان چمن مصنوعی آن را احداث خواهد کرد.
وی از حمایت مالی از ورزشکاران و مدال آوران ملی و بین المللی خبر داد و افزود: برای استفاده بانوان از سالن ورزشی مطابق زمان بندی مناسب برنامه ریزی می شود.
فرماندار خداآفرین نیز با بیان ظرفیت ها و استعدادهای جوانان شهرستان در این حوزه، بر ضرورت رفع موانع و رشد و شکوفایی استعدادهای بخش ورزش منطقه تاکید کرد و حل مشکلات این حوزه را خواستار شد.
احمدعلی اسدپور با یادآوری اینکه در مراکز بخش های این شهرستان به ویژه در منجوان هیچ گونه امکانات ورزشی و سالن وجود ندارد، توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و برنامه ریزی جهت راه اندازی سالن های ورزشی در مراکز بخش ها را ضروری دانست.
به گزارش ایرنا، در این نشست احداث چمن مصنوعی زمین فوتبال شهر خمارلو کلنگ زنی و سالن ورزشی چند منظوره حسرتان در بخش گرمادوز به بهره برداری رسید.
این سالن ورزشی در زمینی به مساحت بکهزار و 400 مترمربع و با اعتبار 17میلیارد ریال ساخته شده است.
شهرستان خداآفرین با 34 هزار نفر جمعیت دارای سه بخش، هفت دهستان، یک شهر و 204 روستاست.
این شهرستان با وسعت یکهزار و 525 کیلومتر مربع در فاصله 240 کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با جمهوری آذربایجان، از جنوب با کلیبر، از شرق با پارس آباد استان اردبیل و از غرب با جلفا همسایه است.
3071/3038/7468
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.