به گزارش ایرنا، محمد تقوی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تراکتورسازی مقابل سپیدرود رشت با بیان اینکه در پایان نیم فصل باید تغییراتی در تیم ایجاد کنیم، گفت: همه از تراکتورسازی انتظار قهرمانی دارند و من هم حداقل به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستم.
وی با بیان اینکه از نظر فنی در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم، گفت: استراتژی باشگاه این است که تراکتور در سه سال آینده در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه فردا تیمش بازی راحتی برابر سپیدرود نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: سپیدرود همانند تراکتورسازی تیم ریشه‌داری است و علی کریمی روی نیمکت این تیم می‌نشیند.
تقوی حضور نماینده رشت در انتهای جدول را از بدشانسی این تیم دانست و گفت: تفاوتی بین سپیدرود و تیم‌های دیگر قائل نیستم و باید در هر بازی تفکرات خودمان را به تیم حریف دیکته کنیم.
وی ادامه داد: فلسفه فوتبالی من این است که سعی می‌کنم در بازی اسیر تاکتیک تیم حریف نشویم.
تقوی با بیان اینکه مربی ریسک پذیری هستم، افزود: سعی می‌کنیم در همه بازی‌ها فوتبال تهاجمی ارائه دهیم.
سرمربی تراکتورسازی با تاکید بر این که فوتبال برای او مرگ و زندگی نیست، افزود: چمدان من آماده است و مربی باید همواره آماده کنار رفتن از تیمش باشد.
تقوی خاطرنشان کرد: دوست داشتم به ایران بیایم و کنار مربی بزرگی مثل توشاک درس یاد بگیرم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که چه تدابیری برای مقابله با دفاع اتوبوسی سپیدرود اندیشیده است، گفت: اطمینان دارم مهاجمانم می‌توانند هر دفاعی را باز کنند.
سرمربی تراکتورسازی از احتمال غیبت علیرضا نقی‌زاده در بازی فردا خبر داد .
وی درباره تغییر مربی دروازه‌بان‌های تیم و عملکرد محسن فروزان هم گفت: فروزان کار خودش را خوب انجام می‌دهد اما ما دو دروازه‌بان جوان داریم که می‌توانند جایگزین او شوند.
تقوی با بیان این که باید بازی‌سازی در تیمش از خط دفاعی شروع شود، گفت: روی این موضوع کار می‌کنیم تا به توانایی لازم برسیم.
سرمربی تیم سپید رود رشت نتوانست در وقت مقرر در نشست خبری قبل از بازی با تیم تراکتورسازی حاضر شود.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با 13 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد و سپیدرود رشت با 3 امتیاز قعرنشین است.
2 تیم تراکتورسازی و سپید رود رشت از هفته دهم لیگ برتر فوتبال فردا جمعه از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می روند.
9853/3071/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.