تیم والیبال شهرداری تبریز در نخستین بازی خود در لیگ برتر، تن به شکست داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته دوم لیگ برتر والیبال کشور در حالی امروز برگزار شد که شهرداری تبریز در نخستین دیدار خود در این فصل از مسابقات از ساعت 16 در سالن پورشریفی به مصاف کاله مازندران رفت.
 
شاگردان عادل بناکار در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و علی‌رغم اینکه تمرینات خود را دیرتر از سایر رقبا آغاز کرده بودند، در ست اول با نتیجه25-19  حریف خود را شکست دادند. در ست بعدی کاله با نتیجه 25-17 به پیروزی رسید.
 
در ست سوم که بازی سخت و نفس‌گیر دنبال می‌شد، شهرداری تبریز با نتیجه 34-32  کاله را شکست داد تا تنها یک ست دیگر تا پیروزی در این دیدار فاصله داشته باشد؛ اما در ست چهارم نیز کاله موفق شد با نتیجه 22-25 به پیروزی برسد.
 
در ست پایانی نیز شهرداری تبریز در امتیازاتی حساس که با اشتباه داور همراه بود، در نهایت با نتیجه 22-20 شکست خورد تا شاگردان عادل بناکار با بازی زیبای خود در این دیدار به یک امتیاز برسند.
 
با این نتیجه تیم شهرداری تبریز بدون برد و یک بازی کمتر در رده آخر و تیم کاله با دو برد در رده سوم جدول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور قرار گرفتند.
نتایج سایر بازی‌های این هفته:

پیکان تهران ۳ - عقاب نهاجا صفر(۲۵-۱۶، ۲۸-۲۶ و ۲۵-۱۶)

دورنا ارومیه صفر - خاتم اردکان ۳(۲۳-۲۵، ۲۱-۲۵ و ۲۲-۲۵)

پیام مشهد صفر - شهرداری ورامین ۱(۲۱-۲۵، در ست دوم در جریان است)

فولاد سیرجان ۲ - سایپا تهران ۱(۲۴-۲۶، ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۰، در ست چهارم در جریان است)

شهرداری گنبد ۲ - شهرداری ارومیه صفر(۲۵-۲۱، ۲۵-۱۳،در ست سوم در جریان است)

شهروند اراک(قرعه استراحت)

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.