سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: هواداران بهتر از ما در جریان اخبار تیم هستند و آنها شرایط را به خوبی درک می‌کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عادل بناکار در خصوص شرایط این تیم پیش از دیدار مقابل کاله مازندران اظهار کرد: با توجه به شرایطی که تیم پیش از آغاز مسابقات داشت، حدود 20 روز قبل تمریناتمان آغاز شده که در این مدت 3 دیدار تدارکاتی نیز انجام دادیم.   وی افزود: در هفته اول مسابقات با قرعه استراحت روبرو شدیم که این موضوع از یک سو به نفع ما شد و از سوی دیگر به ضررمان شد.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در رابطه با اینکه تا چه میزان از کاله شناخت دارد خاطرنشان کرد: با توجه به فیلم بازی نخست این تیم، آنالیز جزئی از کاله داریم. این تیم تقریباً ترکیب سال گذشته خود را حفظ و دو بازیکن جدید جذب کرده و حمایت مناسب از سوی کاله موجب برگزاری مناسب تمرینات این تیم شده است. ما نیز سه بازیکن از سال گذشته داریم و بازیکنان جوان و جدیدی برای حضور در این فصل از مسابقات جذب کرده‌ایم. به همین دلیل کارمان در شروع مسابقات کمی سخت است.   بناکار ادامه داد: امیدوار هستیم بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم همچون سال‌های گذشته شاهد دیداری با کیفیت مقابل تیم کاله باشیم. سالن پورشریفی نیز به عنوان محل برگزاری مسابقات ما معرفی شده است که از جمله سالن‌های بزرگ شهر بوده و سه جلسه در این سالن تمرین کرده‌ایم.   وی افزود: جا دارد از تمام مسئولانی که حمایت کردند تا تیم والیبال شهرداری تبریز در مسابقات شرکت کند، تشکر کنم. در این رابطه از شهردار محترم تبریز نیز تشکر ویژه‌ای دارم که در شورای شهر حمایت ویژه‌ای از این تیم داشتند. امیدوارم انتظاراتی که در بازی نخست از ما وجود دارد را برآورده کنیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در رابطه با هدف‌گذاری این تیم در نیم فصل نخست مسابقات گفت: با توجه به کاهش بودجه، جوان‌گرایی و بومی‌گرایی، کار سختی داریم اما در نیم فصل نخست روی حضور در جمع 8 تیم تمرکز می‌کنیم. کار اصلی‌مان بعد از این مرحله آغاز می‌شود و ممکن است حتی در مسابقات ابتدایی لیگ هم نتوانیم نتایج دلخواهمان را کسب کنیم اما به تیم امیدوار هستم. تمریناتی که برگزار می‌کنیم به همراه تلاش مربیان و بازیکنان نیز نویدبخش روزهای خوب برای تیم والیبال شهرداری تبریز است.   بناکار با اشاره به برگزاری سه دیدار تدارکاتی با تیم‌های ارومیه‌ای خاطرنشان کرد: در بازی‌های تدارکاتی اصلاً به فکر بردوباخت نبودیم چرا که اگر می‌خواستیم فقط به پیروزی فکر کنیم، می‌توانستیم حریفان را شکست دهیم. اما در این بازی‌ها به دنبال این بودیم که بازیکنان با یکدیگر هماهنگ‌تر شده و به تیممان کمک کنند. در اوایل تمرینات بازیکنان از نظر جسمی در شرایط مناسبی قرار نداشتند اما امروز 50-60 درصد آماده هستند و امیدوارم با آمادگی 70-80 درصدی بازیکنان در ادامه لیگ بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.
وی در رابطه با هواداران تیمش نیز گفت: احساس می‌کنم هواداران بهتر از ما در جریان اخبار تیم هستند. آنها شرایط را به خوبی درک می‌کنند. ما در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم. ممکن است در هفته‌های اول، نتوانیم آن بازی شادابی که انتظار می‌رود را ارائه کنیم. اما اطمینان می‌دهم در هفته‌های آتی بازی‌های خوبی از تیم خواهیم دید.   سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز بیان کرد: ما به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم. به شرطی که مسئولان از تیم حمایت کنند، می‌توانیم بازی‌های بهتری نسبت به فصل گذشته نیز انجام داده و نتایج بهتری کسب کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.