عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز گفت: متاسفانه هنوز مرگ دریاچه ارومیه جدی گرفته نشده است؛ به طوری‌که لایحه دو فوریتی احیای دریاچه ارومیه چندین بار رای نیاورده است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دکترمحمد فاریابی در پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه با بیان این‌که دریاچه ارومیه میراث ما و میراث گذشتگان است ولی امانت‌دار خوبی نیستیم، اظهار کرد: این استارت آپ‌ها به نوعی کمک در راستای آگاهی مردم و مسئولان است، که نشان دهیم این دریاچه برای ما مهم بوده و با خشک شدن آن جان ۱۴ میلیون نفر در خطر است.
 
وی ادامه داد: این پیش رویداد در تبریز، تهران و ارومیه انجام خواهد شد و برای این رویداد فرهنگی، زیست محیطی و حتی اقتصادی باید بازاریابی انجام گیرد.
 
وی با بیان این‌که بازاریابی محتوا باید در استراتژی بازاریابی رویداد قرار گیرد، گفت: بازاریابی محتوا یک فرآیند بلند مدت و مستمر بوده و کمک می کند تا یک رویداد افراد متعددی را جذب کرده و از حمایت های مادی و معنوی آنان بهره مند شود.
                                      
فاریابی با اشاره به این‌که بازاریابی، جذب مخاطب برای رویداد بوده و علمی برای ایجاد رونق در کسب و کارها است، اضافه کرد: همه مردم باید در راستای  بازاریابی در خصوص دریاچه ارومیه نقش ایفا کنند؛ چراکه این یک وظیفه شرعی و قانونی ماست و آیندگان در راستای اقدامات انجام گرفته در خصوص این دریاچه از ما سوال خواهند پرسید.
 
وی با بیان این‌که محتوا، حاکم و تعیین کننده مسیر است، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تا دنبال اقدامات دولت برای احیای دریاچه ارومیه باشیم و از سویی نیز اقدامات و مصوبات مجلس را پیگیری کنیم.
 
دانشیار دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز گفت: بازاریابی محتوا یک فرآیند مستمر است نه فرآیند مختصر و کوتاه.
 
وی با اشاره به اهداف بازاریابی محتوا، بیان کرد: افزایش آگاهی مردم در خصوص رویداد، افرایش آگاهی در خصوص خدمات و وظایف، افزایش تعداد موقعیت‌های حضور فکری و فیزیکی، خلق و ارتقای وفاداری و افزایش حساسیت موضوع از جمله اهداف بازاریابی محتوا در این رویداد است.
 
فاریابی تصریح کرد: با توسعه‌ تکنولوژی، گران شدن رسانه‌های سنتی بازاریابی و تبلیغات و کاهش اثر بخشی تبلیغات‌های سنتی، شکل سنتی بازاریابی و تبلیغات به سمت بازاریابی محتوا حرکت کرده و در یک سطح ملی و مجازی ارائه شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.