به گزارش ایرنا در انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی از بین 23 نامزد، اسد بابایی، سید جمال حسینی اقدم، امیرکریم زاد شریفی، محمدرضا بخشعلیزاده، محمد حسن نورالهی، حسن اسد زاده شهیر و سید علی موسوی به عنوان اعضای اصلی و محمد علی فتح الله زاده و سولماز ادریسی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
همچنین داوود قاسم زاده به عنوان بازرس اصلی و لیلا شهبازی بازرس علی البدل شورا انتخاب شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی در جمع مدیران روابط عمومی استان در این انتخابات گفت: فعالیت روابط عمومی ها از جنس اطلاع و اطلاع رسانی بوده و فعالان این حوزه، وظیفه فرهنگ سازی، تغذیه فکری و تبلیغات را نیز برعهده دارند.
رحیم شهرتی فر بیان کرد: در جهان امروزی اطلاع رسانی از پیچیدگی های خاصی برخوردار شده است و بر این اساس باید روابط عمومی ها جستجوگر و پاسخگو و اطلاع رسانی آنها دقیق و جامع باشد.
وی با بیان اینکه انتخابات در بخش های مختلف از دستاوردهای مبارک انقلاب اسلامی است، گفت: تشکیل هیات رییسه روابط عمومی ها و تشکل هایی از این دست در پیشرفت و توسعه جامعه تاثیر گذار بوده و تصمیمات این تشکل ها راهگشا است.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه امسال، اظهار داشت: روابط عمومی ها باید فعالیت های 40 ساله ادارات و نهادهای مختلف را احصا و ارایه کنند.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: در این دوره 2 ساله پنج دوره آموزشی و کاربردی برای کارشناسان و دست اندرکاران روابط عمومی های استان برگزار و چندین تور رسانه ای اجرا شده است.
جواد آهنگری افزود: روابط عمومی های استان استقبال مناسبی از این شورا کردند که افزایش نامزدهای شرکت کننده در هیات رییسه از 11 نفر در دوره گذشته به 23 نامزد در این دوره بیانگر این موضوع است.
انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان آذربایجان شرقی هر 2 سال یکبار برگزار می شود.
تبریز از طللایه داران حوزه روابط عمومی در کشور و مرحوم پرفسور حمید نطقی، از فرزندان این دیار، به «پدر روابط عمومی ایران» مشهور است.
3093/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.