به گزارش ایرنا، اصغر تنومند روز شنبه در بازدید از این مرکز درمانی افزود: مرکز آموزشی درمانی سینا پس از گذراندن آزمایش های استانداردسازی، آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان است.
وی ادامه داد: روند پذیرش بیمار از هفته قبل شروع شده بود که از امروز به صورت رسمی این پذیرش و ارائه خدمات درمانی برای عموم آغاز شد.
تنومند اضافه کرد: در حال حاضر بخش اورژانس بیمارستان فعال بوده و براساس برنامه و شیفت کاری، همکاران برای ارائه خدمات درمانی آماده هستند.
وی با اشاره به وضعیت آمادگی بخش های بستری این مرکز درمانی گفت: بیشتر بخش های این مرکز تجهیز و آماده شده و به تدریج بخش بستری بیمار نیز انجام خواهد شد.
وی با قدردانی از تمامی کسانی که در تکمیل این پروژه نقش داشته اند افزود: همه در راستای حل مشکلات حوزه درمان تلاش می کنیم و بی شک بهره برداری از این مرکز نقطه عطفی در حل مشکلات درمانی منطقه خواهد بود.
فاز اول بیمارستان 160 تختخوابی آموزشی درمانی سینای مراغه 19 شهریور امسال با حضور وزیر بهداشت افتتاح و مورد بهره برد اری قرار گرفته بود.
وجود بیمارستان های شهید بهشتی ، امیرالمومنین و بیمارستان سینا با مجموع بیش از 420 تخت بیمارستانی، این شهرستان را به قطب خدمات درمانی در جنوب استان تبدیل کرده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.