طی آیینی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، "عباس پورحسن" به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی معرفی شده و از زحمات قاسم صمدیان تقدیر بعمل آمد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم اظهار کرد: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران توفیق سپاسگزاری از خداوند متعال را با خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر کسب کرده‌اند.
مهدی ایزدی با بیان اینکه "قاسم صمدیان" مدیرکل سابق بنیادشهید و امور ایثارگران استان در دوران سه دهه خدمت باعزت به جامعه معزز ایثارگری، در راستای خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر قدم بردارد، افزود: کارکنان و همکاران بنیاد شهید باکار و تلاش خود، افضل‌ترین اعمال را انجام می‌دهند و بدون تردید فضیلت بیشتری را نیز کسب می‌کنند.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد با قدردانی از حضور پیشکسوتان و مدیران سابق بنیاد در این مراسم افزود: جهاد در راه خداوند از جمله اعمال پرفضیلت است که کارکنان بنیاد شهید با صبر و بردباری در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و تکریم ارباب‌رجوع، در این رابطه قدم برمیدارند.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این‌که بنیاد شهید جز افضل‌ترین نهادهاست، افزود: کسانی که در راستای ایثار و مجاهدت قبول مسئولیت کرده و خدمت به افرادی از جامعه را برعهده‌گرفته‌اند که اعضای خانواده و یا سلامتی خود را به‌پای نظام و دفاع از آرمان‌های شهدا و امام فدا کرده‌اند، اجر و پاداشی بسیار گهربار در نزد خداوند دارند.
ایزدی با قدردانی از زحمات چندین ساله قاسم صمدیان در بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و آرزوی توفیق خدمت در پست‌های دیگر این نها  گفت: فعالیت کارکنان بنیادشهید فراتر از خدمت به جامعه ایثارگری است، چراکه در خدمت این عزیزان بودن خود نوعی سپاسگزاری و شکر گذاری به درگاه خداوند است.
وی در پایان تشریح کرد: امید است همچون گذشته با تدابیر و اندیشه‌های مدبرانه، در خدمت خانواده‌های شاهد و ایثارگر بوده و با گشاده‌رویی و شناخت ویِژگی و نیازهای جامع ایثارگری سعی در برطرف کردن مشکلات این قشر معزز داشته باشیم.
قاسم صمدیان، مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این مراسم با ارایه گزارش عملکرد، از همکاری و مساعدت‌های تمامی همکاران در ارایه خدمات و ترویج فرهنگ گران‌سنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد و گفت: خدمات انجام گرفته و موفقیت‌های کسب شده با توفیق الهی، دعای خیر والدین معظم شهدا و ایثارگران و همچنین تلاش‌های شبانه روزی همکاران محترم در سطح استان به دست آمده و امیدواریم این تلاش‌ها با قدرت بیشتر تداوم یابد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.