به گزارش ایرنا، 'ژاله فرامرزیان' روز پنج شنبه در نخستین روز هفته تربیت بدنی و در بهره برداری از طرح های ورزشی مراغه افزود: میزان منابع مورد نیاز برای تکمیل طرح های ورزشی قابل توجه بوده و تلاش این وزارتخانه برای تخصیص اعتبار و تکمیل طرح های نیمه تمام اولویت اصلی است.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود کشور، منابع موجود پاسخگوی طرح های نیمه تمام در سراسر کشور نیست.
فرامرزیان همچنین با اشاره به اینکه 50 درصد منابع عمرانی وزارتخانه کاهش یافته است، افزود: امسال 450 طرح کوچک و بزرگ در کشور افتتاح شده است.
وی در بازدید از طرح ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه نیز گفت: متاسفانه به دلیل عدم موقعیت یابی مناسب این پروژه و با توجه به وسعت و سطح بالای آن پس از گذشت بیش از 20 سال از کلنگ زنی همچنان نیمه تمام مانده است.
وی در آیین افتتاح زورخانه امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان هم گفت: ورزش، سلامت و نشاط را در جامعه به ارمغان می آورد و آذربایجان شرقی با داشتن فضاهای ورزشی مناسب در این زمینه مثبت عمل کرده است.
فرامرزیان گفت: خیران و فعالان اقتصادی به عنوان بازوان ورزشی وزارت ورزش می توانند در اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی پشتیبان این وزارتخانه باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در شهرستان مراغه گفت: مراغه به عنوان یکی از قطب های ورزشی آذربایجان شرقی استعدادهای ورزشی زیادی را به کشور معرفی کرده است.
ایوب بهتاج به زیرساخت های مناسب این شهرستان در رشته کانوپولو اشاره کرد و افزود: در تلاشیم تا مسابقات آسیایی 2019 کانوپولو را در مراغه میزبانی کنیم.
وی همچنین به روند اجرایی ورزشگاه مراغه نیز اشاره کرد و افزود: این طرح در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار مراغه نیز در حاشیه این بازدید از طرح های ورزشی گفت: مردم این شهرستان علاقه مند به ورزش هستند و استعدادهای ورزشی زیادی در رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان وجود دارد.
حمید شکری به دغدغه های ورزشی مردم این شهرستان اشاره کرد و افزود: ایجاد استخر ویژه بانوان، رفع نواقصات اماکن های ورزشی شهرستان، ایجاد تاسیسات ورزشی در روستاها و کمک به هیات های ورزشی از مهمترین خواسته های جامعه ورزش شهرستان از وزارت ورزش است.
به گزارش ایرنا، با حضور معاون توسعه مدیریت وزارت ورزش و جوانان کشور، زورخانه امام حسن مجتبی (ع) مراغه با متراژ 800 مترمربع و با هزینه کرد 19 میلیارد و 520 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
این پروژه در سال 91 کلنگ زنی و در هفته تربیت بدنی امسال به بهره برداری رسید.
6 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880/3093/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.