فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به تاثیر نوسانات ارزی در مسائل عمرانی گفت: متاسفانه با وجود نوسانات شدید ارزی و افزایش قیمت برخی از مواد مورد نیاز بدون شک امروز برای اتمام پروژه مترو نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم و امیدواریم این موضع با همراهی دولت، شهرداری و اعضای شورای شهر به نتیجه مطلوب برسد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علیار راستگو اظهار کرد: امروز از ایستگاه  12 تا 18 خط یک مترو تبریز را بازدید کردیم و خوشبختانه شاهد فعال بودن پروژه‌های نیمه تعطیل و حاکم بودن برنامه و نظم در عملکرد مجموعه بودیم.
وی ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز ادامه داد: طی ماه های گذشته جلسات متعددی برای همراهی تمامی نهادهای درگیر و حتی نمایندگان مجلس توسط سازمان قطار شهری برگزار شد و در جلسه‌ای که تعدادی از نمایندگان مجلس، مدیران ارشد استانی، مدیران شهری و اعضای شورای شهر حضور داشتند تصمیمات خوبی برای همراهی و پیگیری امور گرفته شد که امروز شاهد به ثمر رسیدن این پیگیرها در مجموعه قطار شهری تبریز هستیم.
فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر ضرورت توجه به زیرساخت‌های مورد نیاز حمل و نقل عمومی در شهر تبریز گفت: متاسفانه در گذشته آنچنان که باید و شاید به موضوع زیرساخت‌ها در بحث حمل و نقل عمومی توجه نشده است اما امروز شاهد همدلی و همراهی تمامی بخش‌ها برای توسعه این مهم درشهر تبریز هستیم .
راستگو ادامه داد: مترو به عنوان یکی از اصلی ترین مولفه های تاثیر گذار در کاهش بار ترافیکی شهرها در تبریز نیز باید به عنوان یک اولویت دیده شود؛ چرا که اگر با نگاه کلان به این موضوع بنگریم، متوجه می‌شویم که سرمایه گذاری دراین بخش نه برای قشر خاص و یا جامعه هدف محدود بلکه برای تمام اقشار و تمام مردم تبریز است .

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.