نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: در بالای کوه مهر دار هشترود ایستگاه مخابراتی و تلوزیونی دایر می‌شود تا مردم منطقه بیش از این از نبود شبکه های مختلف در منطقه سهند آباد اذیت نشوند.     
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سید حمزه امینی در جلسه شورای اداری هشترود که در روستای آتش بیگ برگزار شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه امور آب هشترود نسبت به خدمات‌دهی به روستاییان بی تفاوت است و باید در رفتار خود تجدید نظر کرده و به کشاورزان و روستاییان توجه ویژه داشته باشد.     
وی افزود: با توجه به خشکسالی سال گذشته و نبود محصول استراتژیک گندم در منطقه هشترود و چاراویماق، 11 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر جهاد کشاورزی در خواست کرده ایم که استمهال وام های کشاورزی، دو سال گذشته را تا پایان سال تمدید کند.     
وی اظهار کرد: خرابی جاده آتش بیگ و 50 روستایی که از این جاده عبور و مرور می‌کنند برای مردم منطقه مشکل ساز شده و باید هر چه سریعتر توسط عوامل اداره راه، با آسفالت کاری و لکه گیری بهبود یابد.      
امینی، خواستار ایجاد مرکز اورژانس در منطقه سهند آباد شد.       
فرماندار هشترود نیز در این جلسه گفت: توسعه روستاها نباید از بین برنده محیط زیست باشد و محیط زیست نباید فدای زیاده خواهی های بعضی از مسئولان شود.    
امین امینیان اظهار کرد: مشکل آب شرب منطقه نظر کهریز و روستاهای آن تا پایان سال آینده به طور کل حل خواهد شد و مردم این منطقه با بی آبی مواجه نخواهند شد.    
وی اضافه کرد: هشترود اولین شهر کشور است که تمامی روستاهای بالای 20  خانوار از اینترنت پر سرعت برخوردار هستند و این امر در هفت ماه گذشته عملی شده است.      
وی گفت: گردشگری یکی از صنعت های پر رونق جهان امروزی می باشد و ما سعی داریم صنعت کشاورزی را با صنعت گردشگری گره بزنیم تا شاهد اقتصاد رو به بهبود منطقه باشیم.    
امینیان از بهره برداری 900 هکتار از زمین های موجود در محدوده پایاب سد سهند در سال آینده خبر داد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.