مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مرتضی شفیعی، از برگزاری دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» خبر داد و اظهارکرد: پس از برگزاری موفق نخستین دوره آموزشی و استقبال اهالی رسانه؛ هفته جاری دومین کارگاه یک روزه با محوریت رویداد بین المللی تبریز 2018 برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: آداب، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه‌ای در توسعه صنعت گردشگری، نقش تبلیغات رسانه‌ها در صنعت گردشگری و تحلیل نقش آموزشی وسایل ارتباط جمعی در توسعه صنعت گردشگری از جمله محورهای دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» خواهد بود.
شفیعی ادامه داد: بررسی نقش رسانه های بومی و مجلی در توسعه فرهنگی گردشگری، تاثیر انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در توسعه گردشگری و همچنین نقش گردشگری، در توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست از دیگر محورهای موضوعی دومین نشست خواهد بود.
مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد، کانون فرهنگ، هنر و ادب تبریز، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در برگزاری این نشست همکاری خواهند داشت.
وی با بیان این‌که حضور در دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» برای عموم فعالان رسانه‌ای و علاقه‌مندان آزاد است، گفت: به تمامی شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی؛ گواهینامه‌ رسمی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد اعطا خواهد شد.
گفتنی است، دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» از ساعت 8 صبح چهارشنبه 25 ماه جاری در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.