مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، برنامه های این اداره کل در هفته تربیت بدنی را تشریح کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: هفته تربیت بدنی، از روز 26 مهر آغاز می شود و امسال، این هفته به نام "40 سال ورزش، 40 سال افتخار" نامگذاری شده است.
وی افزود: غبارروبی مزار شهدا در تمام شهرهای استان، تکریم از پیشکسوتان، دیدار با ورزشکاران جانباز و خانواده های شهدا، برگزاری همایش های مختلف خانوادگی از جمله دوچرخه سواری، پیاده روی و کوهپیمایی، از جمله برنامه های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این هفته است.
بهتاج، همچنین از اجرای برنامه های مختلف برای آحاد مختلف جامعه از جمله نابینایان، کم بینایان، معلولان و ... خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: امسال توانستیم نتایج درخشانی در بازی های آسیایی و پاراآسیایی کسب کنیم و برنامه های مختلف ورزشی در طول سال گذشته داشتیم که بیشتر آن ها هم در راستای "تبریز 2018" بود.
وی درخصوص وضعیت خانه تکواندوی استان گفت: خانه تکواندوی آذربایجان شرقی، بعد از تهران، بهترین وضعیت را داراست و باید این خانه را از نظر امکانات مدرن تکواندو، تجهیز سازیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان، ورزشکاران سازمان یافته آذربایجان شرقی در سال گذشته را 3 و نیم درصد اعلام کرد و افزود: اگر بتوانیم این آمار را به بالای 5 درصد برسانیم، قدم بزرگی برای ما محسوب می شود.
وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که زیرساخت های ورزش همگانی را در استان افزایش دهیم تا مردم استان، دسترسی راحت تری به اماکن ورزشی داشته باشند.
بهتاج گفت: به دنبال این هستیم که راه های دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) و پارکینگ این ورزشگاه را بهبود بخشیم تا تماشاگران، دیگر دغدغه هایی در این خصوص نداشته باشند.
وی همچنین از وجود حدود 50 پروژه نیمه تمام در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: قصد داریم در روزهای آینده، چند پروژه ورزشی را در شهرهای مختلف افتتاح کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.