به گزارش ایرنا، مهدی نوایی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای هیات های دوچرخه سواری، دو ومیدانی و هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مراغه افزود: مراغه به عنوان نخستین شهرستان استان و جز سه شهرستان کشور است که خانه جوان برای حمایت و توجه به خواسته های جوانان ساخته می شود.
وی اضافه کرد: ساخت این خانه با همکاری شهرداری مراغه و همزمان با هفته تربیت بدنی آغاز می شود و در سال 98 به بهره برداری خواهد رسید.
وی به بهره برداری زورخانه امام حسن مراغه همزمان با هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این زورخانه که از آغاز ساخت آن بیش از هشت سال می گذرد از سال گذشته فعال تر شده و همزمان با هفته تربیت بدنی امسال به بهره برداری می رسد.
نوایی با اشاره به اینکه سالن استانداردی در شهرستان مراغه برای میزبانی از رویدادهای ورزشی مختلف وجود ندارد، افزود: امسال برای بازسازی و تجهیز سالن شهید کنعانی 400 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: همچنین امسال برای ایجاد اماکن ورزشی روستایی، 265 میلیون تومان اعتبار تعریف شده است.
وی ادامه داد: برای بهره برداری کامل از ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه نیز، 500میلیون تومان اعتبار تزریق شده است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از زحمات ابراهیم محمدی، رحیم الفایی و نقی گل محمدی به ترتیب به عنوان روسای هیات های دو ومیدانی، دوچرخه سواری و هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی تقدیر و مرتضی مجیدی، بهنام پاک نیا و ابراهیم محمدی به ترتیب به عنوان روسای جدید این هیات ها معرفی شدند.
6 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.