سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: تلاش می‌کنیم یک تیم دیگر برای برگزاری دیدار تدارکاتی هماهنگ کنیم تا به شرایط لازم جهت حضور در مسابقات برسیم.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عادل بناکار در رابطه با دیدار تیم والیبال شهرداری تبریز مقابل درنا ارومیه که با برتری چهار – صفر این تیم به پایان رسید، اظهار کرد: ما سه بازی تدارکاتی انجام داده‌ایم که آخرین بازی مقابل درنا ارومیه بوده و اصلاً موضوع بردوباخت در این بازی‌ها برایمان اهمیت نداشت.
 
وی افزود: ما در این بازی‌ها بیشتر به دنبال این بودیم که بازیکنانمان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. با توجه به اینکه در هفته اول لیگ برتر استراحت خواهیم کرد، تلاش می‌کنیم یک تیم دیگر برای برگزاری دیدار تدارکاتی هماهنگ کنیم تا به شرایط لازم جهت حضور در مسابقات برسیم.
 
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز ادامه داد: ما در دیدارهای تدارکاتی‌مان از تمام بازیکنان استفاده کردیم تا شرایط همه بچه‌ها را بسنجیم. در حالت کلی سه بازی تدارکاتی که انجام دادیم خوب بود و اگر بتوانیم دو بازی دیگر نیز برگزار کنیم، می‌توانیم با شرایط بهتری در مسابقات لیگ حضور پیدا کنیم.
 
بناکار در رابطه با روند تمرینات تیمش گفت: ما تمریناتمان را دیر شروع کردیم. صبح روزی که برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی به ارومیه سفر کردیم، بازیکنانمان تمرینات بدنسازی را انجام دادند و حتی قبل از بازی روز گذشته نیز بچه‌ها در سالن وزنه زدند. چرا که هنوز به شرایط لازم دست نیافته‌ایم.
 
وی در مورد آمادگی شهرداری تبریز برای آغاز لیگ برتر والیبال کشور خاطرنشان کرد: بازیکنان ما 50-60 درصد آماده هستند و اگر بتوانیم آمادگی آنها را به 70-80 درصد برسانیم، می‌توانیم شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.
 
گفتنی است؛ تیم والیبال شهرداری تبریز روز گذشته در دیداری که با توافق مسئولان دو باشگاه در 4 ست برگزار شد، درنا ارومیه را با نتیجه چهار-صفر شکست داد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.