تیم والیبال شهرداری تبریز موفق شد در دیداری تدارکاتی، درنای ارومیه را شکست دهد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تیم والیبال شهرداری تبریز که خود را برای حضور در لیگ برتر والیبال کشور آماده می‌کند، از ساعت 17:30 امروز در سالن شهید توانا و در دیداری تدارکاتی به مصاف درنای ارومیه رفت.
 
در این دیدار که طبق توافق مسئولان دو تیم در 4 ست برگزار شد، شاگردان عادل بناکار موفق شدند حریف خود را با نتیجه چهار-صفر شکست دهند. ست‌های اول و دوم این بازی نزدیک دنبال شد و به ترتیب با نتایج 25-23 و 28-26 به نفع شهرداری تبریز به پایان رسید.
 
در ست سوم نیز شهرداری موفق شد با نتیجه 25-20 حریف خود را شکست دهد. در ست چهارم و پایانی این بازی شاگردان جوان عادل بناکار موفق شدند با نتیجه 25-12 به پیروزی برسند تا این دیدار در نهایت با برتری چهار-صفر تیم میزبان به پایان برسد.
 
گفتنی است تیم والیبال شهرداری تبریز تمرینات آماده سازی خود را در روزهای اخیر آغاز کرده و در حال حاضر به شرایط آرمانی نرسیده است. کادر فنی این تیم قصد دارد با برگزاری دیدارهای تدارکاتی با شرایطی ایده آل تر راهی مسابقات لیگ برتر والیبال کشور شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.