به گزارش یکشنبه ایرنا، میزبانی با حضور در فدراسیون دوچرخه سواری و پس از برگزاری جلسه ای با خسرو قمری، اصغر خالقی،علی اسدی و محسن سلگی، مدیر تیم های ملی، از پذیرفتن هدایت سرمربیگری تیم ملی استقامت انصراف داد.
فدراسیون دوچرخه سواری از قول میزبانی، علت کناره گیری او از گزینه های هدایت تیم ملی را تجربه ناکافی در عرصه مربیگری دانست.
وی اظهار داشت: نیازمند است در ابعاد علمی و تئوری نیز به اندازه مسائل فنی پیشرفت کنم.
میزبانی گفت: در ابتدا باید از رییس فدراسیون دوچرخه سواری و مجموعه تیم های ملی و کمیته فنی تشکر فراوان داشته باشم؛ فدراسیون دوچرخه سواری پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی استقامت را به بنده ارائه کردکه به دلایلی این موضوع را به زمان دیگری موکول کردم.قهرمان باسابقه دوچرخه سواری ایران و آسیا افزود: من تازه حدود 8 ماه است که از ورزش قهرمانی کناره گیری کردم و نیاز دارم مدتی در کنار خانواده ام باشم.
وی ادامه داد: البته قصد ندارم از دوچرخه سواری دور شوم، اما معتقدم هرچقدر در طول این 27 سال به لحاظ تجربه آموختم باید مدتی نیز در دوره های علمی و تئوری اتحادیه جهانی و کشورهای صاحب سبک حضور پیدا کنم؛ هیچ ضمانتی وجود ندارد که چون در دوره ورزشکاری قهرمان بوده ام در عرصه مربیگری نیز بتوانم موفق شوم.
وی تشریح کرد: قرار براین شد فعلا در حوزه استعدادیابی در کنار فدراسیون باشم و به پشتوانه سازی دوچرخه سواری کمک کنم؛ دوچرخه سواری نیازمند بازسازی است و دوست دارم زمانی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرم که 40 تا 50 دوچرخه سوار جوان و مستعد در اختیار داشته باشم و با قدرت به بازی های آسیایی ببرم.
میزبانی گفت: باید در این مدت از دوستانم در کشورهای پیشرفته دوره های آموزش استعدایابی دوچرخه سواری ببینم و اندوخته هایم را به دوچرخه سواری ایران تقدیم کنم.
وی تاکید کرد: من و دوچرخه سواری جدا نشدنی هستیم، اما میخواهم در این عرصه نیز همانند دوران ورزشکاری ام مفید باشم و معتقدم در این شرایط بهتر است شخص دیگری هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد که مفید باشد؛ امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر دوچرخه سواری باشیم.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.