یوسف سیدی در جلسه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی تبریز حاضر نشد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جلسه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی بنا به هماهنگی و اعلام قبلی، امروز (چهارشنبه) در دفتر باشگاه برگزار شد.
 
جلسه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی در مورد رسیدگی به تخلف یوسف سیدی بازیکن این باشگاه که مقرر شده بود در جلسه امروز حضور یابد، برگزار شد و نسبت به تخلفات وی و سرپیچی از آیین نامه انضباطی توسط وی رسیدگی شد.
 
در این جلسه که قرار بود خود سیدی به دعوت کمیته انضباطی در جلسه حضور یابد، عدم اجابت وی از دستورالعمل باشگاه نیز مورد رسیدگی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.