مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی از اختصاص 60 میلیارد ریال سهم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای طرح های تصویب شده در این خصوص در شهرستان اهر خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، یونس طاهری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر گفت: از سهم 302 میلیارد و 400 میلیون تومانی استان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری 60 میلیارد ریال آن به این شهرستان اختصاص یافته است. 
وی از پرداخت بیش از 13 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای 79 طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در اهر خبر داد و افزود: این شهرستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در جهت توسعه و پیشرفت دارد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه این شهرستان در حوزه های مختلف کشاورزی، دامداری، گردشگری و غیره باشیم. 
این جلسه فرماندار اهر نیز خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل برای طرح های تصویبی در این زمینه شد و گفت: بیشتر این تسهیلات پرداخت شده در بخش کشاورزی، دامداری و زنبور داری می باشد. 
زاهد محمودی همچنین بر ضرورت توجه ویژه به ایجاد فضای مناسب و جذب سرمایه گذاران در شهرستان اهر تأکید و خواستار حمایت از سرمایه گذاران در جهت رشد و توسعه این شهرستان و منطقه شد.  
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.