مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از ایجاد اولین زون تخصصی تکنولوژی‌های آموزشی و مهارتی در ششمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده با اعلام این خبر، اظهار کرد: آذربایجان شرقی از سال ۹۳، به طور مستمر نسبت به برگزاری نمایشگاه بین المللی رینوتکس و جشنواره فناوری با رویکرد تجاری سازی و ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری اقدام کرده و امسال نیز ششمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز ( RINOTEX2018 ) در چهار سطح نیازمندی‌های فناورانه، ایده‌های فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری و فروش محصولات و خدمات دانش بنیان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به فعالیت همزمان 15 زون تخصصی با برگزاری چندین رویداد که از تاریخ 10 تا 14 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار خواهد شد، گفت: تجاری سازی فناوری، شناسایی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده‌های دانش محور و گسترش همکاری های فناورانه منطقه ای، ملی و بین المللی از اهداف مهم این نمایشگاه است.
وی افزود: موسسات، شرکت‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی فعال در قسمت زون تخصصی که با مشارکت دانشگاه جامع علمی – کاربردی، دانشگاه فنی و حرفه ای و سازمان مدیریت صنعتی استان برگزار خواهد شد، در خصوص تجهیزات، ابزارها، رسانه‌ها، نرم افزارها و شبیه سازها و روش‌های آموزشی می‌توانند به ارائه محصولات و تولیدات خود بپردازند.
وی ادامه داد:  تولیدکنندگان و صادرکنندگان فناوری‌های آموزشی و مهارتی در این‌ نمایشگاه می‌توانند از طریق ارتباط مستقیم با مسئولان و مخاطبان خاص، محصولات خود را علاوه بر معرفی خدمات، جهت تولید و عرضه بهتر با آن‌ها هم اندیشی کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، برگزاری کلینک‌های تخصصی مشاوره کارآفرینی، مشارکت و فعالیت استارتاپ ها در حوزه‌های گردشگری، موتور و صنایع، صنایع غذایی، فناوری و تکنولوژی انرژی های نو و همچنین استارتاپ تخصصی تبلیغات، صنایع چاپ و بسته بندی از برنامه‌های زون تخصصی تکنولوژی آموزشی و مهارتی عنوان کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.