فرماندار هریس از پرداخت 91 درصد اعتبارات طرح های اشتغالزایی روستایی در این شهرستان خبر داد و افزود: این تسهیلات در حوزه‌های کشاورزی، دامداری و گردشگری پرداخت شده است. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی محمودی در جمع مسئولان شهرستان هریس همچنین از معرفی 13 طرح اشتغالزایی توسعه روستایی با مبلغ 62 میلیارد ریال به بانک های عامل نیز خبر داد. 
وی گفت: سهمیه شهرستان هریس از محل اشتغالزایی توسعه روستایی 69 میلیارد ریال بود که از این مقدار 62 میلیارد ریال آن با معرفی به بانک‌های عامل تحقق یافته است. 
محمودی در این خصوص افزود: هریس، در میزان ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات اشتغالزای روستایی مقام پنجم استانی را به خود اختصاص داده است. 
فرماندار هریس در ادامه با بیان اینکه شهرستان هریس و روستاهای آن ظرفیت و استعدادهای خوبی در ایجاد موقعیت های شغلی و کارآفرینی در حوزه گردشگری و کشاورزی دارند، بر ضرورت سرمایه گذاری بیشتر برای توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی و دامی تأکید کرد. 
وی همچنین در پایان از راه اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی و دستگاه تست ورزش که از مهمترین تجهیزات برای تشخیص و درمان بیماری های قلبی هستند در بیمارستان هریس خبر داد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.