به گزارش ایرنا، محسن زارع روز سه شنبه در جلسه ستاد بحران هشترود افزود: در صورت بروز مشکل و بحران متاسفانه جرثقیل های سنگین در استان وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حوادث غیرمترقبه امداد هوایی در شهرستان ها تنها با هماهنگی فرماندار انجام می شود.
فرماندار هشترود نیز از نبود امکانات در آتش نشانی هشترود برای طبقات چهارم انتقاد کرد و احداث ساختمان آتش نشانی در شهر نظرکهریزی را خواستار شد.
امین امینیان افزود: برخورداری از تجهیزات ایمنی و آتش نشانی با توجه به احداث واحدهای مسکونی بلندمتربه در سال های اخیر در این شهرستان ضروری و حیاتی است.
وی با انتقاد از نبود برخی زیرساخت ها و ادارات در این شهرستان گفت: شهرستان هشترود با وجود قدمت 60 ساله و قطب کشاورزی بودن اداره هواشناسی ندارد.
وی با تاکید بر لزوم خدمات رسانی مناسب به شهروندان در مواقع ضروری ادامه داد: هر اداره ای که در جهت امداد رسانی به مردم و مسافران کم کاری کند باید در محضر قانون جوابگو باشد.
وی با انتقاد از وضعیت نامناسب جاده مراغه- هشترود گفت: متاسفانه به این جاده توجهی نمی شود و این جاده به قتلگاه تبدیل شده است، به طوری که در 6 ماهه اول سالجاری شاهد افزایش 120 درصدی تصادفات منجر به مرگ در این محور بودیم.
امینیان اضافه کرد: زنان باردار در روستاها باید توسط دهیاران و بهورزان شناسایی شده و چند روز مانده به زایمان جهت اسکان به بیمارستان انتقال یابند.
وی همچنین تامین سوخت جایگزین در نانوایی ها و بیمارستان و روستاهای فاقد گاز را خواستار شد.
شهرستان هشترود با 57 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7486/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.