در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز لایحه دوفوریتی تخفیف عوارض فصلی مطرح و یک فوریت آن تصویب شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز لایحه دوفوریتی تخفیف عوارض فصلی مطرح شد. بر اساس این لایحه در سه ماهه سوم سال به شرط پرداخت نقدی تمام عوارض به میزان 25 درصد برای کل شهر و در مناطق محروم 4، 7، 6، 10 میزان 30 درصد تخفیف اعمال خواهد شد.
 برای عوارض ماده 100 نیز 20 درصد برای کل شهر و 25 درصد برای مناطق محروم به شرط پرداخت نقدی و تسویه حساب با شهرداری اعمال خواهد شد.
این لایحه برای سه ماهه چهارم سال نیز برای عوارض 22 درصد برای مناطق محروم 25 درصد و برای عوارض ماده 100 برای کل شهر 18 درصد و برای مناطق محروم 22 درصد تخفیف اعمال خواهد شد.
شهردار تبریز در خصوص دو فوریت این لایحه گفت: تخفیف عوارض فصلی در ابتدای مهرماه پایان یافته و سریعا باید اجرایی شود. 
شهین باهر در ادامه افزود: لایحه ما قبل از هفته قبل آماده بود ولی برای اینکه امتیاز ویژه به مناطق محروم بدهیم مجبور شدیم لایحه را یک هفته با تاخیر به شورا بیاوریم. 
در پایان بررسی این لایحه اعضای شورا با یک فوریت لایحه موافقت کردند و بر این اساس لایحه در جلسه بعدی شورا پس از بررسی در کمیسیون معماری و شهرسازی و کمیسیون بودجه مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.
در ادامه این جلسه طرح دوفوریتی اعضای شورای شهر مبنی بر تملک ساختمان های 9 طبقه در حریم مقبره الشعرا مورد بررسی قرار گرفت.
 اعضای شورای شهر در این طرح شهردار تبریز را مکلف به تملک ساختمان های بلندمرتبه در حریم مقبره الشعرا کردند.
شهردار تبریز با بیان اینکه این طرح باید توسط کارشناسان بررسی و بارمالی آن پیش بینی شود گفت: پیش تر مالک این ساختمان ها مبلغی بسیار بالا برای این طبقات درخواست کرده است.
 او افزود: پروانه این ساختمان ها به دلیل صدور بلامانع توسط میراث فرهنگی در سال های گذشته صادر شده است.
اعضای شورای شهر در پایان بررسی این طرح با یک فوریت آن موافقت و برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجا دادند.
در پایان این جلسه سه لایحه تقدیم شده توسط شهرداری به شورا، اعلام وصول شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.