به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: اقتدار امروز نظام مقدس اسلامی به برکت مجاهدت ها و توان دفاعی نیروهای مسلح کشورمان است.
وی ادامه داد: استکبار جهانی درصدد ضربه زدن و تضعیف توان دفاعی و موشکی کشورمان بوده تا تسلیم خواست های آنان باشیم.
وی اضافه کرد: به برکت جوانان این مرز و بوم، پشتوانه مردمی و رهنمودهای رهبری، استکبار جهانی را در رسیدن به اهداف شومش ناکام خاهیم گذاشت و آن هم با نابودی رژیم غاصب صهیونیستی محقق خواهد شد.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: این نیروی تلاشگر، ماموریت سنگینی در زمینه تامین نظم و امنیت جامعه برعهده دارند.
وی افزود: امنیت موجود در جامعه که در سایه تلاش نیروی انتظامی و مجاهدت های آنان حاصل شده زمینه ساز توسعه و بالندگی جامعه است.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی، تلاشگران و امنیت آفرینان جامعه بوده و امنیت موجود در شهرها و کشورمان به برکت تلاش های شبانه روزی پرسنل این نیرو است.
آیت الله پورمحمدی اضافه کرد: امنیت اقتصادی، بازار و اصناف، تولید و صنعت کشورمان در سایه امنیتی است که نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان به وجود آورده اند.
به گزارش ایرنا، آیین صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مراغه با تجلیل از خیران امنیت ساز و پرسنل این نیرو برگزار تجلیل شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.