مدیر فنی تور دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان گفت: تیم‌های شرکت کننده در تور دوچرخه‌سواری، به لحاظ فنی شرایط بسیار خوبی دارند.

رسول هاشم کندی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص کیفیت برگزاری سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان اظهار کرد: امسال با وجود کاهش تعداد تیم های خارجی حاضر در تور، خوشبختانه این تیم ها از کیفیت فنی مناسبی برخوردارند و نتایج انفرادی و تیمی، رکابزنان خارجی، گویای این موضوع است و امیدوارم تیم های داخلی نیز جایگاه خوبی کسب کنند.

وی افزود: از نظر نوع برگزاری، اسکان و تدارکات، تا کنون هیچ مشکلی در دو مرحله گذشته به وجود نیامده و هیچ شکایتی از سوی سرداوران و تیم های شرکت کننده، انجام نشده که امیدوارم در مراحل بعدی هم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

وی با اشاره به پخش مستقیم این تور خاطرنشان کرد: در سالیان گذشته، همواره موضوع پخش زنده تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان، مشکل بزرگی بود که خوشبختانه امسال، بخشی از این مسئله حل شده و امیدوارم این موضوع، باعث جذب اسپانسرهای مختلف شود، چراکه تور ایران - آذربایجان، پتانسیل های زیادی دارد که باید دیده شود.

هاشم کندی در پاسخ به این سئوال که آیا این تور، می تواند در آینده به صورت حرفه ای برگزار شود، گفت: برای برگزاری تور در سطح حرفه ای، باید زیرساخت های لازم فراهم شود و من معتقدم که موضوع زیرساخت ها و استانداردها، باید به شکل ثابت و دائمی حل شود و اینگونه نباشد که به شکل مقطعی آن ها را حل کنیم و سپس دچار مشکل شویم.

وی افزود: برای حرفه ای شدن تور، باید تیم های بزرگی دعوت شوند و جوایز نیز باید افزایش یابد که این موضوع، مستلزم جذب اسپانسر و افزایش هزینه هاست. برای حرفه ای شدن تور، باید موضوع پخش زنده به طور کامل حل شود و اسپانسرهای تور نیز افزایش یابد و در غیر اینصورت، حرفه ای کردن تور، کار اشتباهی است.

مدیر فنی سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان تاکید کرد: البته ما هم اکنون نیز از نظر سطح برگزاری تور و موضوع مسیرها و تابلوها، تور را در سطح بسیار بالای جهانی برگزار می کنیم، اما برای حرفه‌ای شدن تور، باید برخی از زیرساخت ها به طور ثابت و همیشگی استاندارد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.