29 دانشگاه ایرانی، از جمله دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، در جمع برترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفتند.
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برای اولین بار در رتبه بندی بین‌المللی تایمز قرار گرفت.
حسن ولی زاده، رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در تشریح این خبر گفت: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در راستای گسترش تعاملات بین‌المللی، حضور در مجامع بین‌المللی و توجه به ارتقای کیفی تولیدات علمی خود برای اولین بار در سال 1397، اقدام به ثبت اطلاعات و شرکت در نظام رتبه بندی تایمز کرد.
وی افزود: براساس گزارش اخیر پایگاه رتبه بندی تایمز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان توانسته است در اولین حضور خود در نظام رتبه بندی مذکور در سایه لطف خدا و تلاش اساتید فرهیخته و خلاق، دانشجویان توانمند و با انگیزه و کارمندان پرتلاش، رتبه 12 در بین 29 دانشگاه ایرانی و رتبه 800 الی یک هزار جهانی را به خود اختصاص دهد.
گفتنی است؛ پایگاه رتبه بندی تایمز یکی از مهم‌ترین نظام‌های رتبه بندی بین‌المللی دانشگاه‌های است. براساس گزارش منتشر شده در پایگاه Times Higher Education World University Rankings، در مجموع 29 دانشگاه از دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت ایران در رتبه بندی امسال این پایگاه حضور دارند که نسبت به سال گذشته، رشد 60 درصدی را نشان می‌دهد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.