به گزارش ایرنا، پس از آنکه جان توشاک سرمربی ولزی تیم تراکتورسازی تبریز به دلایل نامعلومی از این تیم جدا و یا کنار گذاشته شد هدایت این تیم ریشه دار و پرطرفدار فوتبال کشور به طور موقت به محمد تقوی یکی از دستیاران ایرانی وی سپرده شد تا مالک باشگاه در اولین فرصت و با بررسی گزینه های مختلف، یک مربی نامدار و سرشناس برای این تیم انتخاب کند.
در حالی که دو هفته از رفتن توشاک از تراکتورسازی می گذرد هنوز سرمربی این تیم انتخاب نشده و این تیم همچنان با هدایت مربی موقت خود مقابل حریفان ظاهر می شود.
هرچند تقوی یکی از داشته های فوتبال ایران است اما قطع یقین نمی تواند به تنهایی تراکتورسازی بزرگ را از مسیر سخت رسیدن به قهرمانی و مدعی شدن در لیگ برتر عبور دهد و نیاز است که این مربی جوان کار خود را در کنار یک مربی بزرگ، باتجربه و نامدار ادامه دهد.
آنچه مسلم است تیمی که در دو هفته گذشته مقابل پدیده صدرنشین در مشهد مساوی کرد و در تبریز استقلال خوزستان را با 6 گل شکست داد حاصل کار و تلاش 100 روزه تیمی از جمله توشاک و تجربه وی، اعضای کادر فنی، بازیکنان، عوامل تیم و از همه مهم تر حمایت های هواداران بود و نتایج کسب شده به هیچ عنوان اتفاقی نبودند.
پس از رقم خوردن نتیجه 6 بر صفر تراکتورسازان مقابل استقلال خوزستان، برخی افراد، سایت ها و پایگاه های خبری به شوخی و یا به جد، از مناسب بودن تقوی برای هدایت تیم حمایت کردند، در صورتی که نباید فراموش کرد که دو بازی به هیچ عنوان نمی تواند ملاک ارزیابی یک مربی باشد و مهم تر از آن اینکه، تراکتورسازی تیم بزرگی است و به یک مربی بزرگ و باکلاس خارجی و یا داخلی نیاز دارد.
وقفه 20 روزه در رقابت های لیگ برتر، بهترین فرصت برای دست اندرکاران تراکتورسازی است تا با انتخاب یک مربی بزرگ و در شان نام تراکتورسازی، انسجام تیمی را حفظ کرده و تیم را برای ادامه رقابت ها و ماندن در کورس قهرمانی آماده نگه دارند و این بار زمان را به نفع تراکتورسازی به خدمت بگیرند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان هفته هشتم رقابت های لیگ برتر با 13 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و بیست و هفتم مهرماه در در آبادان مقابل صنعت نفت این شهر صف آرایی خواهد کرد.
3077/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.