سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: با وجود غیبت چند بازیکن شاخص و بازی در خانه حریف، برای برد به میدان خواهیم رفت.
 
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان ‌شرقی، رضا مهاجری، درخصوص بازی تیمش مقابل فولاد در خوزستان، اظهار کرد:  به یاری خدا روند خوبی را در پیش گرفته ایم. به دنبال تداوم این روند هستیم و به امید خدا می خواهیم فردا دست پر از زمین بازی خارج شویم. فولاد تیم خوب و ریشه داری است.
 
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیان اینکه بی شک بازی آسانی در خانه این تیم نخواهیم داشت، افزود: در طول هفته اما تمرینات خوبی انجام داده ایم و با آمادگی بالا مقابل فولاد ظاهر خواهیم شد.
 
وی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل تیمش در مقطع فعلی مصدومیت بازیکنان کلیدی است، خاطرنشان کرد: تعداد مصدومان مان همواره بیش از یک یا دو نفر است. در این شرایط با توجه به اینکه جایگزین های زیادی هم در اختیارمان نیست به شدت در مضیقه هستیم و این وضعیت آزارمان می دهد.
 
 مهاجری در ادامه افزود: به امید خدا با وجود غیبت چند بازیکن شاخص و بازی در خانه حریف، برای برد به میدان خواهیم رفت. برای پیروزی مقابل فولاد برنامه داریم و می خواهیم هفته شش امتیازی را برای فوتبال تبریز رقم بزنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه فوتبال تبریز مدیون هوادارانش است، خاطرنشان کرد: جمله ای کاملا در خور شان فوتبال‌دوستان پر شور این شهر است. ما هفته گذشته با حمایت هوادارانمان به اولین برد در لیگ هجدهم دست یافتیم. تراکتورسازی هم با حمایت بی نظیر ۴۵ هزار هوادار موفق به ثبت یک برد پرگل شد. امیدوارم در بازی های خانگی مان هواداران همانند تراکتورسازی ما را هم تنها نگذارند.
 
گفتنی است؛ بازی تیم های فولادخوزستان و ماشین سازی تبریز از سری رقابت های هفته هشتم لیگ‌برتر، امروز-شنبه۷مهر- از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.