رییس اداره گاز شهرستان هریس روز پنجشنبه درمراسم افتتاح این طرح گفت: با مکانیزه سازی پست امداد فرآیند ارائه خدمات امدادی به مشترکین گاز شهرستان تسریع یافته و امدادگران متعهد این امور بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به درخواست های مردمی خواهند بود.
حسن رنجبر با اشاره به استقرار این سامانه متمرکز دراین شهرستان ادامه داد: در سایه بکارگیری این سامانه و با یکپارچه سازی مدیریت امدادرسانی زمستان امسال، خدمات گاز با کیفیت مناسبتر به همشهریان ارائه خواهد شد.
وی در ادامه به قابلیت‌های این سیستم نرم افزاری اشاره کرد و افزود: ثبت تمامی درخواست‌های وارده بصورت متمرکز و ارجاع به گیرنده‌های خودروهای امدادی جهت حضور نزدیکترین اکیپ امدادرسان در محل نیاز، اطلاع رسانی به موقع حوادث در طول شبانه روز، امکان کنترل وضعیت حضور خودروها از طریق سامانه GPS( مکان جغرافیایی)، ایجاد هماهگی لازم بین امدادگران، مشترکین و مرکز امداد متمرکز، کنترل و گزارش وضعیت ایستگاه های گاز شهرستان هریس، به حداقل رساندن زمان رسیدگی به درخواستها، شناسایی مطلوبترین عملکرد امدادگران در انجام امور محوله و بکارگیری نفرات متعهد از قابلیت های این سیستم است.
رنجبر اعلام کرد: شماره تلفن 194 حوادث و اتفاقات مرکز امداد آماده پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های مردمی بصورت شبانه روزی می باشد.
وی درادامه با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار در این شهرستان اتمام یافته است، میزان بهره مندی روستاهای شهرستان از گاز طبیعی را 99/5 درصد اعلام کرد.
رییس گاز هریس در پایان خاطر نشان کرد: رعایت نکات ایمنی توسط مشترکین گاز یاری رسان اهداف گازرسانی خواهد بود.
شهرستان هریس با حدود 70هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
/3071/7227
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.