به گزارش ایرنا، مدیر فضای سبز شهرداری منطقه 4 تبریز روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: با آغاز فصل پاییز و تغییرات محسوس در وضعیت هوا کاشت بیش از 70 هزار بوته انبوه درختچه‌ های زینتی و گل‌ های فصلی شامل گل کلم و داوودی در سطح منطقه آغاز شد.
روح اله قراچورلو با اشاره به وسعت بیش از 2 هزار و 500 هکتاری منطقه 4 تبریز یادآوری کرد: کاشت گل‌ های زینتی به صورت متوازن در فضاهای عمومی، بلوارها، معابر، پارک‌ ها و بوستان‌ ها انجام می‌ شود.
وی اعلام کرد: در 2 سال گذشته، خرید گل در منطقه4 با تولید نهاده‌ های گل‌ و گیاه، کاهش بسیار چشمگیری داشته‌ است.
قراچورلو ادامه داد: بر این اساس در گل‌ کاری‌ های تابستانی و پاییزه سطح منطقه بیشتر از تولیدات سازگار با اقلیم و شرایط آب‌ و‌ هوایی‌ این شهر استفاده شده و بخش آبیاری نیز به سمت برنامه‌ های مکانیزه و فنی هدایت شده است.
شهردار منطقه 7 تبریز نیز با اشاره به اینکه زیباسازی و طراوت فضاهای شهری همزمان با فصل پاییز باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: به همین منظور در سال جاری نیز همانند سال های گذشته، کاشت گل های متنوع پاییزی در دستور کاری شهرداری منطقه قرار گرفته است.
علی فرخی افزود: واحد فضای سبز منطقه اقدام به کاشت 14 هزار گلدان گل داوودی و کلم تزئینی در بوستان ها و فضاهای سبز منطقه کرده است.
کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز دارای 10 منطقه شهرداری است.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.